Smaakvolle huisstijl
Met onze kennis en ervaring in de thema's voeding en biodiversiteit was dit voor de creatieve afdeling een bijzonder goede match. De vraag van Dutch Cuisine? Een merkidentiteit wat biodiversiteit symboliseert. Hiervoor hebben wij een organische look&feel ontwikkeld, met een speels palet aan duidelijke kleuren en een schaalbaar, variabel logo die voor verschillende toepassingen geschikt is.
Online aanwezigheid
Met de nieuwe website verbind Dutch Cuisine restaurateurs en cateraars die zich bij gasten, personeel en andere partijen positief willen onderscheiden en impact willen genereren. Onze toegevoegde waarde aan dit recept?
💭 Het definiëren van criteria waaraan producten moeten voldoen om als 'biodiversiteitsvriendelijk' te worden beschouwd.
🥚 De identificatie van ‘biodiversiteitsvriendelijke’ producten en de ontwikkeling van een praktisch identificatiesysteem.
🐛 Het ontwikkelen van een visuele identiteit met bijpassende tone-of-voice.
🦋 Het ontwikkelen van een mooie, goed gestructureerde website, waar alle onderdelen van de opdracht in elkaar grijpen.