skip-to-main-content

Strategic Consultant

Kim Zoon

Goede communicatie kan gedrag – en daarmee de wereld - veranderen. De kracht van communicatie op een juiste manier inzetten is voor mij altijd een drijfveer geweest. Door mensen te informeren, inspireren en activeren kunnen we de mens én planeet gezonder te maken.

Over Kim

Met communicatie mensen inspireren gezonder en duurzamer te kiezen is een rode lijn in mijn werkende leven. Zo ben ik projectleider geweest van de Nationale Week Zonder Vlees. Een jaarlijks terugkerende campagne die miljoenen Nederlanders liet ervaren hoe lekker en gemakkelijk het is vaker plantaardig te eten. Daarnaast heb ik als Managing Director bij Green Food Lab voor merken en organisaties in de voedingsindustrie 360-graden communicatie-strategieën ontwikkeld en geïmplementeerd. Ik zorg ervoor dat een duurzaam merkverhaal niet alleen helder en kloppend wordt verwoord, maar ook op zo’n aantrekkelijke en impactvolle manier wordt gepresenteerd, dat het echt aankomt. Bij Schuttelaar & Partners ben ik betrokken bij communicatiecampagnes van A tot Z: van messaging en strategie tot een overtuigende uitvoering. Dat is mijn bijdrage aan een healthy world.